Verkkoasiointi

Asiointipalvelumme toimii pöytäkoneella tai kannettavalla tietokoneella, se ei tue mobiililaitteita.

Asiointipalvelussa voit

  • täyttää ja lähettää hakemuksen
  • täydentää hakemusta
  • vastaanottaa päätöksen
  • hakea muutosta päätökseen
  • tehdä selvityksen.

Käytä yleistä selainta

Asiointipalvelu toimii parhaiten seuraavilla selainversioilla:

  • Internet Explorer (IE), versio 11
  • Mozilla Firefox (FF), versio 52 tai uudempi
  • Mac Safari, versio 10 tai uudempi
  • Google Chrome, versio 70 tai uudempi

Yhteyden aikakatkaisu (30 min.)

Käyttämätön yhteys katkeaa 30 minuutin kuluttua. Tallenna täyttämäsi tiedot säännöllisesti. Tallentamasi tiedot säilyvät katkosta huolimatta. Voit palata täydentämään hakemustasi aina hakuajan päättymiseen saakka.

Keskeneräinen hakemuksesi löytyy klikkaamalla päävalikosta kohta Omat hakemukset ja sieltä kohta Keskeneräiset.

Suostumus sähköiseen asiointiin

Ennen hakemuksen lähettämistä järjestelmä pyytää sinua ruksaamaan kohdan Annan suostumukseni hakemusta koskevien päätösten sähköiseen tiedoksiantoon. Suostumus tarkoittaa sitä, että lähettämästäsi hakemuksesta annettu päätös toimitetaan sinulle asiointijärjestelmään. Saat päätöksen saapumisesta sähköposti-ilmoituksen.

Yhteisöt voivat hakea toiminta- ja erityisavustuksia verkkoasioinnissa.

Asiointi edellyttää kirjautumista.

Kirjautumista varten yhteisölläsi pitää olla voimassa oleva

  • Katso-tunniste, ja sen edellyttämä
  • Y-tunnus.

Maksuttoman Katso-tunnisteen saat Verohallinnon tarjoamasta Katso-palvelusta, jota hallinnoi Väestörekisterikeskus.

Y-tunnuksesta saat lisätietoja YTJ-palvelun verkkosivustolta.

Katso-tunnisteiden hankinta ja käyttö Taiteen edistämiskeskuksen asiointipalvelussa (pdf)

Asioinnin käyttöohjeet yhteisöasiakkaalle (pdf)

Viimeksi muokattu: 22.07.2019

Yhteystiedot

Taiteen edistämiskeskus
Hakaniemenranta 6, PL 1001
00531  Helsinki
Kartta

puh. 0295 330 700
asiakaspalvelu@taike.fi
Chat-asiakaspalvelu

Henkilöhaku